mütiş 2018-2019 bahar dönemi planlarım

(profta gene kaldım be ya)

Bugünüm güzel olmadığında, geçmişte de pek güzel anılara sahip olmadığım için hayal kurarım hep geleceğimle ilgili. Bazenleri de hayal kurmayı bırakıp kısa dönemli ne yapabileceğime, nasıl gelişebileşeğime bakarım. Bugün ikisi birden yaşanıyor. Bir hikaye yazmaya başladım. -Eski hikaye-hayallerim bugün okunduğunda o zaman neler başaramadığımı ve neler istediğimi hala çok iyi yansıtıyor. Sanırım iyi bir yazar olmanın sırrı yıllar sonra aynı yazıya tekrar baktığında yazarın seneler önceki duygularını tekrar aynı şidette hissedebilmesinden geçiyor. Hoş hala gerçek yaprakları ve cildi olan bir kitabım yok ama bir gün olacak, biliyorum.

Bugünlerde hayalim Salih ile başlıyor. Gerçekten uzun zamandır “mükemmel erkeği” tasvir etmeye çalışıyordum tüm tanıdıklarım içinden ve tamamen bir hiçe ulaşıyordum. Salihle pek bir geleceğimiz yok, onu nasıl tanıyacağımı bile bilmiyorum ama şu an için mükemmel erkek profilim olmasında hiçbir sakınca yok. Özetle hayalimde ona sarılmış bir şekilde uyanıyorum, çocukları okul servisine bindirip gönderiyorum, beraber işe gidiyoruz. Ben halka açık olmayan lab kısmında uğraşırken o üst taraftaki klinikte minnoş şeyleri iyileştiriyor falan. Sonra haftasonları Kızılırmak kenarına, Avanos’a gidiyoruz. Beni seviyor. Paramız var. Başarılıyız. Şu an ihtiyacım olan üç şey. Beni seven bir erkek, para, başarı.

Diğer yandan kısa dönemli bir program yapıyorum kendime. En azından temmuza kadar okula başlayamayacağımı biliyorum. Bu bana hazırlığı geçmek için 4 ay ve kendimi geliştirmek için 6 ay veriyor. İngilizce hakkında ne yapacağımdan emin değilim. Annem HGTye devam etmem gerektiğini düşünüyor ve ben de hocamı seviyorum ama başka seçeneklere de açık olmam gerektiğini düşünüyorum. Belki Burak’ın gittiği kursa giderim veya Sezai hocaya tekrar ulaşmayı denerim. Hepsi Hasan hocanın bir sonraki tepkisine bağlı. Hala en son mesajıma cevap vermedi gruba yazmasına rağmen. Belki de beni istemiyordur. Başaramayacağımı biliyor olabilir mi? Başarısız olmak ihtimal dahilinde mi?

Bursumu binde 999 ihtimalle kaybettiğim için para kazanma taktikleri de aramam gerekiyor. İllegal hiçbir şey yapmayacağımı düşünüyorum. Hayatımın bu döneminden sonra garson olmayı pek istemiyorum, olursam bile çok zengin bir yerde olacağım.

Bu arada olumlu bir şey olarak, beni çok fazla tanımayan insanlarla beraber 2019-2020 döneminde başlayacağım beni mutlu ediyor.

Bu aylarda kendimi biraz dış dünyaya açacağım. Pek arkadaşım olmadığını biliyorum. Ama tek başıma bile olsa gezeceğim. Gezeceğim derken bir metro durağı seçip onun etrafını keşfettikten sonra oturup oralarda ders çalışacağım. Veya Sarıyer ve Beşiktaş. Favorilerim? Çünkü onlar bana en yakın ilçeler ve iyi ki de yakınlar.

En önce gideceğim metro durağı İÜnün civarındaki olacak. Oraya bir kere gitmiştim. Annem bana okuduğu okulu gösterecekti, ama sınav olduğu için içeri girememiştik. İÜnün giriş kapısı çok güzel. Kesinlikle şaheser. Çevresi de çok güzel. Orada okumak isterdim. Yedek planlarımdan birisi de o zaten. -Veterinerlik fakültesi ana kampüste olmayabilir ama olsun. Uuu şimdi baktım da veterinerlik fakültesi Avcılardaymış Avcılar neresi beeee oraya gidemem her gün her gün. Bilmiyorum eğer bilim insanı olamayacaksam her gün hayvanlarla ilgilenmek isterim aslında. Tamam bu haziran sınavını da geçemezsem diye yedekte dursun o zaman ihtiyacım olursa düşünürüm. Bir de mimar sinan mimarlık var tabii seçeneklerimin arasında. Annem hep mimar olmamı hayal etti artı kampüsü çok güzel bir Güney kadar olmasa da. Ya da psikoloji okuyacağım, lazım oluyor.

Ben de bu süreç içinde köpek gibi ders çalışmanın yanında kitap okuyup yazı yazacağım. Chialı yoğurt yiyip kola zero içeceğim. Dışarı çıktığımda saçma sapan kalorilere abanmak yerine sütlü filtre kahve terih edeceğim. Dibim geldi, tekrar saçımı boyatacağım, temmuzda tekrar boyatmak üzere. Ahahahha tabi ki mordan vazgeçmeyeceğim. Pamukla ilgileneceğim ve ona yanımda uyumak konusunda ısrarcı davranışlar sergileyeceğim. Yanlış erkeklerde uzun süre takılı kalma gibi kötü alışkanlıklarımı halletmeye çalışacağım. Flört etmeyi öğreneceğim. İnsanlarla tanışacağım. Fasting yapacağım. Evimi temizleyip bulaşık yıkayacağım. Düzenli bir insan gibi 9da uyuyp 4te uyanacağım çoğu günler. Saçma ve modern bir insan gibi 9da dışarıda olduğum günler ise gene 4te uyanacağım. 4 benim uyanma saatim olacak.

Anneme gideceğim, aylardır görmedim. Belki bir haftasonluğuna Antalyaya uçacağım. Ayçaya mental destek vereceğim sınav için. Babamla gene konuşmayacağım, bunun için çok erken. 3 sene kadar sonra belki konuşmaya başlayabiliriz.

Gece hayatına girmeyeceğim çok fazla, alkol almayacağım. Güzel şarap içmeyi sevmeyi öğrenmeyi deneyeceğim. Kaliteli harcayacağım zamanımı ve paramı.

Evet, kısa dönemli planımdan da bu kadar. Şimdi sanırım saat de 6 olduğuna göre neşemi yerine getirecek bir dizi açıp ondan sonra da kahvaltı yapmaya çıkabilirim. Evden o kadar süredir çıkmıyorum ki. Belki simite uğrarım. Özledim gençleri. Ya da belki onu akşama yaparım. Ay amaan evden çıkınca karar veririm ona. Günayyydın.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s