Öpücük (öpücükleşememek)

İş çıkışında bana geldi. Mutsuzdum ama gelmekte ısrar etmişti. Çok itiraz etmedim çünkü ne zamandır görmemiştim.

Geldi. Birbirimize merhaba derken öpüşürdük hep. Bir şey geri çekti beni, öpmesine cevap veremedim.

Sevişip uyuduk. (evet öpüşmeden sevişmek, tam bir orospu hareketi)  Zaten benim sözlüğüme sevişmeden uyumak ne zaman girecek hiçbir fikrim yok, yakın zamanda olmasını umuyorum, çünkü yakın gelecekte beraber uyuyacağım tek insan oğlum Pamuk olacak.  Çok yorgun olduğunu bildiğim için pek rahatsız etmek istemedim. Gidip salonda kıvrıldım. Normalde beraber uyumaya bayılırdım ama bugün içimden gelmedi işte.

Akşam 8 gibi uyandım. Acaba kahvaltı mı ister yoksa akşam yemeği mi yapsam diye düşünüyorum. Uyandırmaya gittim. Uyuycam daha dedi. 10 dakika falan sonra geri döndüğümde telefonunun kilit ekranı açıktı. Normalde asssssla yapmayacağım bir şey, ama anlaşılan yapmam gerekiyormuş; baktım whatsappına, mesaj gelmişti çünkü.

Aldatıldığımı anlamam ile nefesimin kesilmesi yaklaşık aynı saniyelere denk geldi.

Her bilinçli elifin yapacağı gibi sakince telefonla beraber içeri gidip okumaya başladım. Olay aldatılmak da değilmiş, her farkına varışta daha da nefessiz kaldığımı hatırlıyorum. Emrah, bu kızın ilk sevgilisi ve ilk birlikte olduğu çocukmuş. Çocuk kızı geri kazanmaya çalışıyormuş, öylesine çok çalışıyormuş ki büyü yaptırdığı formüller paylaşılan 2 konuşma da okudum, büyücülerle. Ne kadar aptalca. Ben nereye düştüm?

Gereken telefon numaralarını ve mesajları kanıt olarak aldıktan sonra, gittim yanına.

Sakince kalk, dedim. Gizem, dedim. Dikildi, sigara, dedi.

Bu konuşmaların hiçbirini hatırlamayacağımı biliyordum, gene, mantıklı elif olarak, tartışmalarda ve yüzleşmelerde ses kaydı alırım.

3 4 saat önce gerçekleşmesine rağmen bulanıklar mesela şu an. Hatırladığım şeyler; vurmadığım veya kendimi kaybetmediğim için şaşırdı, bana kıza söylememem için yalvardı(HADSİZ!), frengi olduğunu ve kadınlardan intikam almak için beni seçtiğini söyledi ve sonra ortamı ısıtmak için öyle söylediğini söyledi(sabah sağlık ocağına gidiyorum), bana sarıldı istemediğim halde-karşılık vermedim ama sarıldı ve bok gibi bir histi. En sonunda çorabını aradı ve kapıyı yüzüne şak diye kapattığımı hatırlıyorum.

Pamuşun kaderi piç olmak heralde diye düşündüm. Ben sana diş fırçası vermiştim benim evimde diş fırçan vardı diye ağladım. Tüm takıldığım insanlar bir yana murathanı bile tamamen bırakmıştım diye ağladım. Seni sevdiğimi sanmıştım demiycem, seni sevmiştim diye diye ağladım. Sinirden ağladım. Sevgili etiketinde olan kişi ben olmama rağmen ilk tercihi oydu, bunun farkındalığı ile ağladım.

Sonra, büyük boy bir pizza söyleyip onu bol sos ile bitirdim. Cidden büyük boy. Kocaman boy. 3 kişi doyar. Yedim valla. Çünkü yapacağım şeyi biliyordum. İçimdeki zehri kusarak atabiliyorum ben. Kustum hepsini, hem pizzayı ve sosları, hem de nefreti. Bitti sonra.

 

Tanıştığımız günü hatırlamak hüzünlü. Hoş bir çocuktu ama asla annemle tanıştırmayacağım birisi olduğunu baştan beri biliyordum. İki yıllık mezunu, dolapdereli veee ve veeeeee meth yüzünden 2 dişini kaybetmiş bir insan. Olmayan tanrı bile gülerdi cidden ciddi bi ilişkimiz olsaydı. Murathanı sevme olasılığını düşünürdüm ama mürücüğüm bile bu çocukla kıyaslanamayacak kadar mütiş bir match idi. O kadar.

Neden yaptım bunu bilmiyorum zaten.

OV, SHİT, SEX.

Doğru.

Ona dair anlatacağım, uzun uzun yazacağım hiçbir şey yok, bir manyak olması dışında. Benden daha büyük bir manyak olması dışında.

Sevgili dişi arkadaşlarım, vajinal orgazm ile aşkı karıştırmayın. Onun farkını araştıracağım beklemede kalın.

Uzak durun sizden daha değişik kişilerden.

Aferim. İşte böyle. Dediğimi yapın yaptığımı yapmayın. Teşekkürler

 

ps. öpüşemediğiniz bir insana karşı bir şey hissetmiyorsunuzdur yeni tezim bu, bırakıp kaçıyorum.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s